Program TAD pozwala w prosty sposób dokonywać wizualizacji i analiz danych biznesowych na mapach cyfrowych Polski bez potrzeby angażowania do tego celu wszechstronnych, ale drogich i trudnych w obsłudze systemów GIS.
Dzięki temu spojrzenie pod kątem geograficznym, ujawniające często wiele istotnych faktów, może stać się natychmiast cennym uzupełnieniem procesu podejmowania decyzji.
Moduły analityczne wbudowane w systemy zarządzania sprzedażą nie uwzględniają aspektów lokalizacji potencjalnego klienta oraz środowiska, w którym produkty są sprzedawane.
Oczywistym jest, że w różnych regionach kraju Klienci mają różne preferencje, inny jest stopień zamożności regionów, a to powoduje iż każdą ofertę trzeba dostosowywać do terytorium sprzedaży.
Program TAD w prosty sposób pokazuje na mapie Polski te zależności, pomagając zwiększać efektywność działów sprzedaży, monitorować bieżące wyniki oraz unikać nietrafionych akcji marketingowych.
31 maja 2005
TAD - Terytorialna Analiza Danych 4.2.0
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
0 komentarze:
Prześlij komentarz